[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Kompilacja jajka zdalnie?

From: Luko <luko@munet.eu.org>
Date: Sat Sep 13 2003 - 20:18:26 CEST
[slacklist] Re: Kompilacja jajka zdalnie?

> Chcialem sie dowiedziec czy istnieje wogole taka = mozliwosc jak w temacie?
> Probuje wlasnie cos takiego przeprowadzic i nie = moge nawet wejsc
> do menu configuracji powniewaz dostaje cos = takiego:

No w sumie jak by na to nie patrzec ja kompilowalem = kernelka z domu a
serwer mialem 5 kilometruw z tad tak wiec to w sumei = nie ma nic do gadania
czy jestes zaogowany bezposrednio czy = zdalnie...

<cut>

> Gdy sprawdzam czy pakiet w ktorym znajduja sie te = biblioteki jest
> zainstalowany, pokazuje ze jest. Teraz wlasnie = sie zastanwaiam nad tym
> czy wogole jest mozliwa kompilacja jajka = zdalnie, czy musze siedziec
> przy klawiaturze serwa?

A sprawdzales czy jest to ncurses bo to jest chyba w = tym problem, moze msz
uszkodzony pakiet czy cos w tym stylu... Ciezko = stwierdzic co jest nie tak
ale najlepiej by bylo gdybys przeinstalowal ten = pakiet na zdalnym
serwerze - a kompilowac kernelka zdalnie sie da = :D

Pozdrawaim
Luko