[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: karta sieciowa PLANET WL-8305 - radiowka

From: Luko <luko@munet.eu.org>
Date: Sun Sep 14 2003 - 12:59:55 CEST
[slacklist] Re: karta sieciowa PLANET WL-8305 - radiowka

> Mam pytanmie czy ktos kiedys instalowal pod = linuxem taka karte sieciowa??
> Osobiscie rozwazam mozliwosc kupna takiej karty = sieciowej do serwera ale
nie
> wiem jak sie zachowa pod linuxem a windowsa nie =
> tylko mozliwe to prosze o pomoc ... o jakies = adresy URL.
> Jesli sa problemy z zainstalowaniem jej pod = linuxem to moze polecicie mi
> inne urzadzenie ??

JA u siebie w sieci mam jedna taka karte radiowa i =
osobiscie odradzam  WL-8305, z kilku bardzo = waznych powodow, po pierwsze
nie wiadomo na jakim to ukladzie a po drugie z =
nie jest latwo, hmm chyba nawet nei ma do tego = sterownikow dla linuxa.
Lepiej wypada pod tym wzgledem d-link gdyz widzialem = na googlach opisy jak
to odpalic po linuxem, a takze ma troszke lepsze = parametry pracy.

Jezeli chcesz udostepniac neta kilku osobom przez = radiuwke to najlepiej od
strony serwera postawic Access Pointa i tu polecam = planeta WAP-1965 22Mbps
425zł brutto on u mnie kosztuje, wpinasz go w huba, = switcha czy nawet
sieciuwke i po problemie, a udostepniac moze = polaczenie chyba na 63 zdalne
urzadzenia. W suemie to laczy to w cala jedna siec a = nie udostepnia - chyba
wiesz o co biega. Druga sprawa jest taka - nie ludz = sie ze na standardowych
antenkach to zadziala, odrazu kupuj panelowki, a = najlepiej kierunkowe
"lufy".

W jak bys mial jeszcze jakies pytania to wal na = priva.
Pozdrawiam