[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: nieotwierajace sie strony po raz 1000

From: Wesoly <wesoly@klu.one.pl>
Date: Sun Sep 14 2003 - 14:33:08 CEST
[slacklist] Re: nieotwierajace sie strony po raz 1000

| teraz to juz nie wiem co moze byc..... zmienialem = mtu na 1492 na serwerze
na eth0. mam net przez dsl512 w sieci i wlasnie eth0 = jest wyjsciem na swiat
zmienialem mtu na 1492 u siebie na kompie i nadal = nic... i to jest tak ze
jak troche pomotam na serwrze tzn pozmieniam mtu = zrestetuje rc.mask i takie
tam bzdety
| to za jakies 10 minut wszystko chodzi ok... nie = wiem co sie dzieje:) help

Jezeli posiadasz usluge IDSL 512 z TP SA, to raczej = nic nie trzeba zmieniac,
jezeli chodzi o MTU.
Moze nie dzialaja ci DNS