[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: nieotwierajace sie strony po raz 1000

From: Jacek <pornokartofel@wp.pl>
Date: Sun Sep 14 2003 - 16:45:05 CEST
[slacklist] Re: nieotwierajace sie strony po raz 1000

no dobra wiem ze mozecie sobie pomyslec ze jestem = łom ale nadal do konca nie
sprecyzowal nikt dokladnie jak co trzeba zrobic a = wiec od poczatku
1. slackware 9.0
2. dsl 512
eth0 wyjscie na swiat
eth1 wyjscie do lan
 i teraz tak co jakis czas nie wchodza strony w = zasadzie zadna jaka znam
oprocz onet.pl pingi z SERWERA tez nie =
tez nie dochodza. i teraz pytanie co radzicie zrobic, = jezeli pozmieniac mtu
to gdzie i na jakie, sory ze tak trudno mi zrozumiec, =
z waaszej strony