[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

mysql

From: Luko <luko@munet.eu.org>
Date: Tue Sep 16 2003 - 14:31:58 CEST
[slacklist] mysql

Witam. Czy wogule ja tylko mam takie problemy z = uruchomieniem mysql`a czy
znajduja sie tu sooby co maja podobne problemy jak = ja... juz przerobilem
kilkanascie opisow jak zainstalowac i odpalic tego = mysql`a i zaden mi nie
dziala. Prosbe mam taka podajcie mi ludzie jak = odpalic mysql`a no i co
najwazniejsze jak go skonfigurowac, bo ja tu juz nei = mam zielonego
pojecia... Mile widziane jakies linki bo 3 dzien to = macze i umiem
skompilowac i zainstalowac  na tym = koniec...

-- Luko --

Registred Linux User: 309147