[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: mysql

From: Piotr Simon <slacklist@tenboard.com>
Date: Tue Sep 16 2003 - 17:33:53 CEST
[slacklist] Re: mysql

begin wto 16. września 2003 12:45, Luko = wrote:

> No tojest w sumie to samo co na = www.slackware.com.pl i kurde musze
> powiedziec ze tez mi tak nie dziala ...
To zainstaluj z paczki.

Instalujemy paczkę mysql z katalogu = slackware/ap/
Następnie wydajemy komendę:
# /usr/bin/mysql_install_db
# chown mysql /var/lib/mysql -R
dodajemy do /etc/ld.so ścieżkę /usr/lib/mysql i =
# ldconfig

obrabiamy którą chcemy w /etc/my-*.cnf (password = zostaw narazie w spokoju)
Ja wybrałem my.small.ini i zmieniamy nazwę do = my.ini (niezpomnieć proszę o
ścieżce do socket)

Startujemy mysql'a
# /etc/rc.d/rc.mysqld start
Tworzymy hasło , zabijamy mysql'a
# /usr/bin/mysqladmin -u root password = jakieś_hasło
# killall mysqld

Otwieramy ponownie /etc/ my.cnf , wpisujemy nasze = hasło i trzeba jeszcze
odhaszczować i uruchomić server.

PS.
Być może gdzieś tu na samym końci się = pomyliłem ale mniej więcej tak to
wygląda. Zapomniałem zapisać na kartce = :>

--
Pozdrawiam
Sajmon