[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Wykupowanie okreslonych predkosci

From: kobartek <kobartek@poczta.fm>
Date: Sun Jan 26 2003 - 15:14:28 CET
[slacklist] Re: Wykupowanie okreslonych predkosci

> Przepraszam ten post jest troche offtopic = ale...
> Mam takie pytanko Zastanawia mnie fakt = zarządzania łączem u mojego
> ISP. Ma on 2MB z Polpaku i pod to podpiete jest = koło 200 osób w jaki
> sposób on zarządza tym laczem i dla = urzytkownikow daje np 64kB lub
> wyższe prędkości oczywiście za = stosunkowo większą cenę.
> Bo mi 2Mb=2048Kb więc 2048/200 to nijak nie = wyjdzie nawet 64kB na
> osobę.

> Czy mógłby mi ktoś to jasno = wyjaśnić??

imho to jest zwyczajnie praktykowany overselling - = uslugodawcy
sprzedaja wiecej niz teoretycznie powinni, = jednoczesnie wszystkim
gwarantujac okreslony poziom uslugi. Jesli poziom = reklamacji
pojedynczych klientow zwiekszy sie do okreslonego = poziomu, po prostu
kupia wieksze lacze w Polpaku (do tego momentu licza = sie nawet z
udzielaniem sporadycznych rabatow i obnizaniu cen dla = narzekajacych
klientow i to sie im suma sumarum i tak = oplaca).

pzdr
m.

Powiedz sobie dobre "Dzien dobry"! = >>> http://link.interia.pl/f168b