[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

wget -c ftp://

From: kynek <kynek321@poczta.onet.pl>
Date: Mon Jan 27 2003 - 00:37:26 CET
[slacklist] wget -c ftp://

czesc witam wszystkich i pytanie ogólne bo nikt kogo = znam niepotrafi mi na nie odpowiedzieć jak pobrać plik obrazu na = serwerze oczywiście pod slackwerem aby nieutrudniać innym = użytkownikom mojej sieci życia i nieobniżać zabardzo = transferu   jest to plik obrazu kinuxa

do tej pory pobieram go przez polecenie wget -c ale = jak wget się rozbuja to drze nawet 10k a to zadużo aby inni mogli = kożyatać.

wget -c ftp://ftp.man.poznan.pl/pub/linux/redhat/linux/8.0/e= n/iso/i386/psyche-i386-disc1.iso

ale on niema możliwości regulacji transferu i = kiedy i jak pobierać porzdzcie jak pobrać ten plik słyszałem = że jest coś jak ncuser czy coś w tym stylu

pozdrowionko kynek

Chcesz oszczędzić na kosztach obsługi bankowej = ?
mBIZNES - konto dla firm
http://epieniadze.onet.pl/mbiz= nes