[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

cron i wysylanie maili

From: Olek Kwasniewski <olek@bcf.pl>
Date: Thu Jan 30 2003 - 00:17:53 CET
[slacklist] cron i wysylanie maili

witam
instaluje mały serwerek w biurze księgowym i = muszę skonfigurować go tak
żeby robił w miarę bezobsługowo beckup na CD, = uporałem się z zapisem na
CD i ustawieniem crond, ale nie wiem jak = wyłączyć powiadamianiem mailem
o działaniach crona, najłatwiej zrobiłem to = wyłączajac sendmaila i tak
jest nie potzrebny ale na przyszłość =
pożądnie, loglevel usawiłem na 0 i komunikaty = wysłam na null ale to nic
nie daje, w internecie też nie znalazłem = rozwiązania, może moacie jakieś
   pomysły ?

pozdrawiam
olek