[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

malutki serwerek bez karty grafiki...

From: NIK <nik001@poczta.onet.pl>
Date: Thu Jan 30 2003 - 05:57:44 CET
[slacklist] malutki serwerek bez karty grafiki...

cześć
wzasadzie dopiero co rozpoczynam zabawę z = linuxem
przymierzam sie do postawienia serwerka - takiego = małego, który by realizował i posiadał:

- postfixa
- dns
- serwer www (apache)
- mySQL
- php 4
- obsługę cgi
- antyoszust - autoryzacja SMTP (nie wiem co to = właściwie oznacza :D)
- i ograniczanie wielkości kont uzytkowników = (quota czy jakoś tak)
- udostępnianie netu dla sieci lokalnej

to będzie serwerek u nas w bloku (3 kompy) - dopiero = teraz mam parę pytanek

- jakie pakiety ja muszę powybierać podczas = reinstalacji jąderka slacka by było to stabilne i bezpieczne a zeby = nie miało zbędnych rzeczy ? (mam mały dysk)

- chce powyłańczać FTP i możliwość = wgrywania stron na serwer przez net - jakie porty muszę wyłączyć = lub czego nie instalować i jak to powyłańczać ?

- czy w slacku 8.1 mozna ustawić w apachu zeby = strone wyświetlało zarówno jak sie wpisze http://cos.domena.pl jak i http://www.cos.domena.pl =

(jak dotąd kumplowi sie nie udało tego zrobić - = żekomo pod Debianem mozna a pod Slackiem nie)
- czy mozna ustawić go tak by logi systemowe i logi = apache - nagrywał na kompa w sieci ?
- czy można skonfigurować tak by np była = możliwość montowania w slacku partycji spod windowsaXP ? (ale na = kompie w sieci ? np 192.168.0.20)

Jeśli ktoś sie zna lub to robił lub robił = którąś z powyższych rzeczy proszę o pomoc i wskazówki :) =
Z góry dziękuję :)
Pozdrawiam.

Chcesz oszczędzić na kosztach obsługi bankowej = ?
mBIZNES - konto dla firm
http://epieniadze.onet.pl/mbiz= nes