[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: RE: Re: Re: RE: Może nie na temat i nie miejsce :|

From: Machoni <machoni@o2.pl>
Date: Fri Jan 31 2003 - 02:12:08 CET
[slacklist] Re: [slacklist] RE: [slacklist] Re: [slacklist] Re: = [slacklist] RE: [slacklist] Może nie na temat i nie miejsce :|

> Ale przyznasz ze cfdisk dla początkującego = użytkownika jest bardziej
> przejrzysty :)

Gdy zaczynalem z linuxem (nie tak dawno) to do wyboru = mialem fdisk i druida.
Ten drugi mnie normalnie zalamal i choc byl domyslnym = progsem do zarzadzania
dyskiem przy instalacji (czerwona szmata, chyba 5.4 =
kozystalem z fdisk od samego poczatku. Fakt, moze jak = ktos zaczyna teraz to
cfdisk wart jest polecenia, ale mi ciezko byloby sie = teraz przestawic ;-)
Ilez to razy ratowal mnie jak ktos spieprzyl dysk i = pod winda nie mogl nic
zrobic.

Rada podsumowujaca te nocne bredzenie. Nie znasz = zadnego, kozystaj z
cfdiska, poznales juz fdisk zmiana nic ci nie =