[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: dotyczy DSL

From: Grzegorz <kapuch@wp.pl>
Date: Fri Jan 31 2003 - 09:13:41 CET
[slacklist] Re: dotyczy DSL

----- Original Message -----
From: "WP" <dj_x@wp.pl>
To: <slacklist@slackware.com.pl>
Sent: Thursday, January 30, 2003 12:35 PM
Subject: [slacklist] dotyczy DSL

> mam pytanie do uzytkownikow DSL
> jak wam to dziala? (dochodzily mnie sluchy ze =
> bo zastanawiam sie czy podpiac znajomemu DSL czy = SDI (jest 10 osob w
lanie)

> Prosze o wasza opinie.
>
> pozdrawiam
> djx

Witam !!!

Jeżeli chodzi o bezawaryjność DSL to pozostawia = ona dużo do życzenia.
Mam pare serwerów na SDI i praktycznie są to = serwery bezobsługowe, co prawda
jakieś
2 lata temu zdażało im się zawiesić = (terminalom SDI a nie serwerom) ale
teraz marzenie admina :)
No a DSL zachowuje się jak te SDI kiedyś, zwis = terminala max co 2 tygodnie
!!!
I jeszcze takie nieprzyjemne rzeczy jakich nie było = nawet przy wdrażaniu
SDI:
po godz. 13:00 transmisja zamiera i to tak = specyficznie, bo działają mniej
popularne wśród
zwykłych użytkowników protokoły takie jak = FTP, SSH natomiast WWW i poczta
umiera.
Pozatym prędkości są jakieś mało stabilne, = tam gdzie SDI rwie nonstop 10
kilo to DSL
potrafi skakać od 5 do 30 !!! Z tego co = słyszałem to tepsa pracuje nad
poprawą tych błędów,
twierdzą że nie spodziewali się takiej ilości = użytkowników, może za rok
będzie niezawodne jak SDI.
Nie wiem czy taka sytuacja występuje wszędzie, w = Katowicach na pewno.
A teraz pytanie SDI czy DSL ??
10 osób na SDI to żadna rewelacja, a za jakiś =
fajnie (może już gdzieś jest, w końcu tepsa = pracuje :) ). Ale decyzję musisz
podjąć sam, a może ktoś ma inne =

Pozdrawiam
    Kapuch