[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

problem z miniserverem

From: Joks <jokskp@poczta.onet.pl>
Date: Sat Feb 01 2003 - 00:44:12 CET
[slacklist] problem z miniserverem

Mam klopot.Otoz na serwerze w sieci postanowilem = zainstalowac miniservera.Przeczytalem wszystkie opisy na internecie jak = go zainstalowac ale zaden z nich niedziala...gdy wpisze komedne miniserv = owszem pokaze mi sie zawartosc pliku off.html ale problem jest w tym ze = nie pokazuje mi zawartosci tej strony gdy wpisze przykladowo lynx = localhost:200,w sieci rowniez niedziala...pojawia sie tylko komunikat = blad strony.Po wydaniu komendy netstat -atpn | grep = ":200.*LISTEN" nie pokazuje mi sie komunikat zeby miniserv byl = uzywany,pokazuje mi sie same ssh i uwazam ze to wlasnie w tym lezy = przyczyna ale dopisalem linijke miniserv 200/tcp do pliku services i = niedziala...wiec moze ktos zna rozwiaznie mojego problemu ?.Za pomoc z = gory dziekuje

OnetPoczta: duża, szybka, bezpieczna!
http://poczta.onet.pl/oferta/<= /FONT>