[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: AUTOMAT ADDUSER

From: Polecki Paweł <polecki@piasta.pl>
Date: Sun Feb 02 2003 - 13:29:02 CET
[slacklist] Re: AUTOMAT ADDUSER

Wszystko ok, ale mi chdzi o to czy jest jaki¶ = gotowiec który robi to
automatycznie prz dodawaniu nowego usera ?? czyli = tworzy katalog mail i
public_html w katalogu domowym usera i robi = odpowiednie wpisy tam gdzie
trzeba (apache, dns) :) żeby nie trzeba było tego = wpisywać i tworzyc
takowych katalogów recznie
Pozdrawiam
#####Polecki Paweł######
#          &nb= sp; Afis Admin