[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

[OT] Krora ksiazka ?

From: Asmo <rafalzajac@interia.pl>
Date: Sun Feb 02 2003 - 14:44:48 CET
[slacklist] [OT] Krora ksiazka ?

Witam

Przepraszam za off topic ale wierze że tutaj = znajdzie się ktoś kto mi dobrze
doradzi :)

Właśnie kończę czytać BIBLIA TCP/IP vol I by = W. Richard Stevens i
zastanawiam się czy teraz kupić tom II =

W. Richard Stevens "Programowanie w środowisku = systemu UNIX"
W. Richard Stevens "UNIX. Programowanie usług = sieciowych - tom 1 - API:
gniazda i XTI"
Neil Matthew , Richard Stones "Zaawansowane = programowanie w systemie Linux"

Dodam, że jezyk C mam opanowany można powiedzieć = w stopniu średnim.

Dziekuje za odpowiedź

Pozdrawiam
Rafal
asmodeus AT interia.pl
http://amojmon.repub= lika.pl/slack/index.htm
"When one learns a distribution such as Red Hat, = one learns Red Hat. When
one learns Slackware, one learns Linux."

Poczta nowych mozliwosci >>> http://link.interia.pl/f16bc =