[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

(no subject)

From: ix1 <ix1@wp.pl>
Date: Tue Feb 04 2003 - 11:25:10 CET
[slacklist]

Przymieżam sie zainstalować slacka na moim = głównym  komputerze ale mam pewien dylemat
dotyczący bootloadera.
Narazie chce aby pozostał na dysku windows a = konkretnie 2 .
Otóż wygląda to tak na początku był windows = ME potem dograłem 2k -
bootloader 2k zajmuje się
obydwoma(ME na 1 partycji c a 2k na d ) teraz jak = zainstalować linuxa aby móc jednocześnie kożystać z 2
windowsów(moge utworzyć partycje z dysku c ) = ?
Czy wgrać lilo do MBR-a czy do bootsektora partycji = na której będzie
linux??