[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: (No subject)Date: Tue, 4 Feb 2003 15:25:14 +0100

From: Przemysław Śmiały <xtc1@poczta.onet.pl>
Date: Tue Feb 04 2003 - 15:29:16 CET
[slacklist] Re: (No subject)Date: Tue, 4 Feb 2003 15:25:14 = +0100

Ja zrobiłem to tak i uważam że to dobre = rozwiązanie (ale oczywiście jest
wiele innych sposobów):
Mam 3 partycje primary + 1 extendend. Jedna z = partycji to główna partycja
linuxowa (może być mała, nawet 60MB) na = której stawiam /boot (przydał się
pqmagic)
Pozostną dwie parycje do wykorzystania na windę = lub co tam chcesz. Są
programy, które mogą powiększyć liczbę = partycji primary mieszając coś w MBR
ale tego nie sprawdzałem.
W extendend robisz tyle ile chcesz dysków = logicznych + jakieś partycje
linuxowe (też ile chcesz) + swapa.
na nich stawiasz katalogi linuxowe.
LILO załadowałem do MBR ale można też na dysk =
partycję.
Jeśli z jakiegoś powodu padnie lilo(reinstal = systemu) to mam dyskietkę
startową, z niej startuje slacka i ponownie = łąduję lilo ponownie.

> obydwoma(ME na 1 partycji c a 2k na d ) teraz jak = zainstalować linuxa aby
móc jednocześnie kożystać z 2
> windowsów(moge utworzyć partycje z dysku c ) = ?
KONIECZNIE:
Jeśli chcesz mieć trzy niezależnie istniejące = systemy to stawiaj je na
aktywnych parycjach. to spowoduje że np. XP czy = 2000 nie zrobi swojego
bootloadera i nie namiesza w windzie postawionej na =
dysków w windzie same się zmieniają w = zależności od tego, z której partycji
ładuję system staje się ona dyskiem C:\

OnetPoczta: duża, szybka, bezpieczna!
http://poczta.onet.pl/oferta/<= /FONT>