[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Zwisy polaczenia

From: Tomek Krupa <tomekmisio@poczta.onet.pl>
Date: Wed Feb 05 2003 - 08:05:45 CET
[slacklist] Zwisy polaczenia

Witam ma na serverku slacka 8 jadro 2.4.18 i do niego = podpiete dwa terminale
sdi i od samego poczatku raz dziennie zamiera mi = jedno lub drugie polaczenie
nie bardzo wiem o co w tym chodzi pomaga tylko = ponowne podniesienie polaczen
czy to wina systemu a moze sprzetu procek 200MMX = 128ramu i hdd 2.1G jest
plik wymiany jakies 100mega. Acha mam jeszcze squida =
markerow podzielone to tak ze prze 1 sdi idzie www i = poczta a przez 2 sdi
cala reszta zastanawiam sie czy squid moze cos = swiruje czy dziala tylko na
tym pierwszym ppp1 czy trzeba to gdzies zaznaczac z = ktorego polaczenia ma on
kozystac.
Pozdrawia Tomek

OnetPoczta: duza, szybka, bezpieczna!
http://poczta.onet.pl/oferta/<= /FONT>