[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

RE: dwie podsieci na dwóch sieciówkach

From: Asmo <rafalzajac@interia.pl>
Date: Wed Feb 05 2003 - 10:13:39 CET
[slacklist] RE: [slacklist] dwie podsieci na dwóch = sieciówkach

Witam

[...]
> W związku z tym mam pare niewiadomych... Czy = te dwie
> sieci będą sie widziały?

Tak jeśli ustawisz forwordowanie pakietów miedzy = tymi sieczami czyli to samo
co miedzy eth0 a eth1

> Jeśli tak to jak zoribć żeby się nie = widziały?

Analogicznie jak wyrzej wyłącz = forwordowanie

> Lub jeśli się nie będą widziały to jak =
> Proszę o wszelkie info lub jakieś = wskazówki na ten temat.

Maskuerada HOWTO, google -> bridge, iptables = HOWTO

Pozdrawiam
Rafal
asmodeus AT interia.pl
http://amojmon.repub= lika.pl/slack/index.htm
"When one learns a distribution such as Red Hat, = one learns Red Hat. When
one learns Slackware, one learns Linux."

Portal INTERIA.PL zaprasza... >>> http://link.interia.pl/f16c9