[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Re: Re: udostępnianie poł. internetowego w wimnie

From: TheRaV(tm) <therav@wp.pl>
Date: Wed Feb 05 2003 - 16:06:09 CET
[slacklist] Re: [slacklist] Re: [slacklist] Re: [slacklist] = udostępnianie poł. internetowego w wimnie

5 lutego 2003, 14:27:42, napisałeś:

> Witam

> Tuesday, February 4, 2003, 21:25:46, = przeczytałem:

> Imo ramka ethernet zawsze ma dwa adresy mac ... = nadawcy i docelowy.Nie
> mniej, nie wiecej.

chodzilo mi o to ze jak tylko jeden komp korzysta z =
to kazdy pakiet ma ten sam MAC - karty sieciwej tego = kompa...

a jak kilka kompow korzysta z jednego IP-ka to pakiety = maja rozne
MACi - bo jest kilka kart sieciowych...

to jest rozwazanie czysto teoretycznie i nie = sprawdzalem tego
w praktyce (nie wiem czy tak faktycznie jest) = ;)

TheRaV(tm)

therav@wp.pl
GG# 1794664
RLU# 205972