[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

UATA 133 i hdparm

From: Marcin Ciaszczyk <bc@kki.pl>
Date: Fri Feb 07 2003 - 10:38:45 CET
[slacklist] UATA 133 i hdparm

Stalem sie szczesliwym posiadaczem pciowego kontrolera = udma133, podpialem do
niego zgodnie z zalozeniami dysk niewatpliwie twardy = (tasiemka odpowiednia).
hdparm -t /dev/hdd pokazuje mi 9.78 MB/sec hdparm -t = /dev/hde pokazuje mi 1.27
MB/sec.
dla wyjasnienia /dev/hdd to jest jakas stara =
/dev/hde to jest ten nowy dysk.
 -T daje odpowiednio 44 MB dla hdd i 109 MB dla = hde - i to akurat mi sie
podoba.
jakas koncepcja - co zrobic, by czasy na tym uata = byly 'odrobinke' szybsze ?

bc