[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Voodoo2

From: Konrad Lapsz <harrier@disgust.wariaci.net>
Date: Sun Feb 09 2003 - 19:52:08 CET
[slacklist] Re: Voodoo2

> Witam wszystkich, jestem poczatkujacym = uzytkownikem linux i mam pytanie:
> jak zainstalowac Voodoo 2 pod slackware?
> W Centrum Sterowania KDE w sekcji INFORMACJE = -> PCI jest informacja
> iz zostal on wykryty.
> Z gory dziek za pomoc. :)

Dolaczam sie do pytania, bo jak widze zainstalowanie = Glide nie wystarcza.
Sliczne logo 3Dfx'a mi sie kreci jak wydaje polecenie = test3Dfx, ale to
cale moje uzycie Voodoo2 w Linuxie. Jak probuje = ogladac filmy z -vo 3Dfx
to mi restartuje komputer, a o uzywaniu WineX do = Counter-Strike nie
wspomne.
Pozdrawiam,

Konrad Lapsz / harrier