[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: 2.4.20

From: Konrad Lapsz <harrier@disgust.wariaci.net>
Date: Sun Feb 09 2003 - 20:38:02 CET
[slacklist] Re: 2.4.20

> Witam
> Mam pytanie czy jdro 2.4.20 pochodzce z
> = http://www.kernel.org/pub/linux/kernel/v2.4/linux-2.4.20.tar.gz
> jest dobre ?
> Na razie uzuwam 2.4.18 chcialem zmienic na = nowsze jednak boje sie ze
> system
> moze sie sta niestabilny?
> Czy po zmianie moge miec jakies problemy z =
> oraz
> z systemem?

Czesc
Z tego co pamietam to niedawno ktos napisal = revelacyjnego exploita na
jajka 2.4.18, wiec jestes potecjalna ofiara. Jajko = 2.4.20 nie ma juz tego
buga, u mnie na tym jadrze system biega od okolo pol = roku, wkazdym razie
jak tylko sie pokazalo i nie zaobserwowalem = niestabilnosci zadnych.
Pozdrawiam,

Konrad Lapsz / = harrier           =     ... i'm following the white sublow
mailto: harrier@disgust.wariaci.net
        = harrier@mak.ant.pl