[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Raz jeszcze 2.4.20

From: Wojciech Potyka <wojtek@ogloszenia.bielsko.org>
Date: Mon Feb 10 2003 - 15:53:30 CET
[slacklist] Raz jeszcze 2.4.20

Zastąpiłem 2.4.18 jajkiem 2.4.20, jak narazie = system zachowuje sie dobrze
jednak zauwazylem cos dziwnego a mianowicie,
wczesniej za czasow 2.4.18 mialem w uzyciu prawie =
ramu teraz liczba ta spadla o ponad polowe ? =
Wygląda takjakby system odbieral pamiec nieuzywanym = procesom zabijajac je?
Nie wiem czy to wina mojej niepoprawnej kompilacji = jajka czy moze dziala tu
jakis nowy mechanizm?
 Sprecyzuje o co mi chodzi:
na 2.4.18 odwolujac sie do jakiejs strony z mojego = serwera po LAN strony
pojawialy sie momentalnie, teraz czasem sie zdarzy = maly przestuj i jakies
odczyty z dysku? to samo w przypadku poczty ?

Co sie dzieje? co zrobic zeby system nie = swapowal?

Pozdrawiam ... Wojciech Potyka