[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

HTB - nowy wątek

From: Paweł Rohde <pawel@rohde.poznan.pl>
Date: Tue Feb 11 2003 - 00:15:35 CET
[slacklist] HTB - nowy wątek

Postanowiłem założyć nowy wątek na HTB = :)

http://linio.terramail.pl/htb= .html
tam jest doskonały pdf o HTB, nawet ja sobie = poradziłem ( a jeszcze nie
jestem w tym zbyt bystry). Ważne, że jest = napisany po polsku

No więc poczytałem i po doświadczeniach z CBQ = wydało mi się to bardzo
proste !

No ale...
Ściągnąłem iproute2 i spaczowałem i = zainstalowałem.
Stare skrypy cbq działąją, ale nie mogę = wykonać niczego co jest w pdf'ie !:

[root@serwer rc.d]# tc qdisc del root eth0
RTNETLINK answers: No such device

:(((

Czy ktoś wie co to może być??