[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Upgreade KDE

From: Maciej Paszta <paszczi@go2.pl>
Date: Wed Feb 12 2003 - 08:58:17 CET
[slacklist] Re: Upgreade KDE

DniaTue, 11 Feb 2003 23:16:27 +0100
Piterek <mr_afro@poczta.onet.pl> = napisałeś:

> Witam szanownych uzytkownikow Slackware :)
> Mam pewien problem. Pewnie lamerski no ale =
> Obecnie mam KDE 3.0 , sciaglem najnowsze z = slackware-current oznaczone
> wersja 3.1 Zainstalowalem paczki ale KDE sie nie = laduje do konca...
> kde.init not found i brakuje 1 biblioteki. Jak = powinna wygladac
> poprawna aktualizacja z 3.0 => 3.1 KDE? Za = odpowiedz z gory dziekuje i

A jaka masz wersje Slack'a. Jezeili current to OK, ale = jezeli masz 8.1
to musisz uwazac. Zdaje mi sie, ze KDE i QT w =
gcc-3.2, a w standardowym slack'u jest gcc-2.95 i = wtedy bedziesz mial
problem z kompilacja progow uzywajacych qt czy kde. = Ja proponuje
sciagnac z serwerow kde lub mirrorow paczki do = slack'a - dzialaj
b.dobrze.

--
Maciek Paszta gg: 2810043
Registered BLUG Member #0274