[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Slackware 8.1 + SDI + Local LAN

From: FreeGame <freegame@poczta.onet.pl>
Date: Wed Feb 12 2003 - 10:41:23 CET
[slacklist] Re: Slackware 8.1 + SDI + Local LAN

>  boshe... czlowieku ja rozumiem ze mozna byc = poczatkujacym
>  uzytkownikiem ale wykaz chociaz minimum =
>  samodzielnosci...
>  po wpisaniu do google'a chocby "sdi = linux" znalazlem w
>  pierwszej dziesiatce 5 stron ktore =
>  zagadnienie

boshe... człowieku ja wiem co i jak, chodzi jedynie = o to jakie pliki musze
edytowac oprocz pppd, rc.maska i dodanie do = startowego rc.local uruchamiania
pppd i maski. Jeszcze moze jakis firewall albo cos. = Chce poprostu wiedziec
czy to co zrobilem to nie za mało, moze zapomnialem = o jakims pliku i bede
mial DUŻĄ dziure w zabezpieczeniach. Moze ktos = powie jaki firewall i co
udostępniać???

Tanie bilety lotnicze!
http://samoloty.onet.pl