[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

dwa pytania :)

From: Joks <jokskp@poczta.onet.pl>
Date: Tue Feb 11 2003 - 21:01:00 CET
[slacklist] dwa pytania :)

1.W ipchains istnieje takie cos jak sledzenie stron = ktore odwiedzaja uzytkownicy sieci robi sie to poprzez komende = /sbin/ipchains -M -L chcialem sie dowiedziec czy cos podobnego istnieje = rowniez na iptables ? jezeli tak to w jaki sposob mozna taki wynik z =

/sbin/ipchains -M -L > wynik,ale niestety plik = wynik byl pusty a na dodatek musialem zakonczyc zapisyanie do = pliku.

2.Obecnie jestem wlascicilem sdi ale planuje przejsc = na internet z telewizji kablowej z tego co wiem to takie modemy nie = potrzebuja sterownikow.Wystarczy ze podlaczy sie je pod USB lub karte = sieciowa i dzialaja ale to pod Windowsami.Czy podlanczajac taki modem = pod usb na serwerze ( mam tylko jedna karte sieciowa) wszystko bedzie = lub wyedytowac pewne pliki ? jak w przypadku SDI.Dodam moze ze chcemy = wykupic dodatkowo stale IP

Tanie bilety lotnicze!
http://samoloty.onet.pl