[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Slackware 8.1 + SDI + Local LAN

From: TheRaV(tm) <therav@wp.pl>
Date: Wed Feb 12 2003 - 17:17:25 CET
[slacklist] Re: Slackware 8.1 + SDI + Local LAN

12 lutego 2003, 11:58:35, napisałeś:

>        wiecie = poczcie
> zajmujecie swojimi spornymi postami. Prawda jest = taka ze ta lista dyskusyjna jest poto
> aby pomagac sobie na wzajem, a nie wypominac =
> się nie podoba że ktos inny z koleji zadaje = proste pytanie bo ma problemy jako poczatkujacy
> .... no cóż zawsze może taki delikwent = wypisac z listy.

 jak wspomnialem na poczatku swojego postu nie = zamierzam
 pietnowac poczatkujacych uzytkownikow bo sam = kiedys taki
 bylem...

 jest jednak podstawowa roznica pomiedzy kims kto = zanim
 wysle post na liste zada sobie minimum trudu i = poszuka sam
 odpowiedzi a taka osoba ktorej nie interesuje = skad bierze
 sie odpowiedz tylko chce ja miec podana gotowa =
 dzialajaca na jego systemie..

 przeciez na takie rzeczy jak instalacja SDI czy = firewall w
 google'u istnieja _tysiace_ linkow do = odpowiedzi. natomiast
 jesli gosc chce zabezpieczyc serwer to nawet = 1000 postow
 nie da mu tego co praktyka...

 BTW: jesli uwazasz ze kilka kilo moich postow = marnuje ci
 cenne miejsce... no coz - zawsze mozesz sie = wypisac z listy
 ;)

 pozdro...

TheRaV(tm)

therav@wp.pl