[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: FreBSD or Slackware ?

From: pocketer <pock@go2.pl>
Date: Wed Feb 12 2003 - 19:17:06 CET
[slacklist] Re: FreBSD or Slackware ?

W poprzednim odcinku Wasilec Karol = <wasilec@wp.pl> napisał(a):
>         = Mam pytanie ... Chcialbym zasięgnąć waszej opinii ( jesli takową = posiadacie)
> który system jest lepszy ? FreeBSD czy moze = Slackware ( nie chodzi mi tylko o waszą
> indywidalne upodobania, ale także jeśli = posiadacie wiedze moze jakies techniczne poruwniania
> tych oto systemów. Czysto obiektywne za i = przeciw jednego z systemów bedą mile widziane.
> Z góry dziękuje.

Slackware to linux a FreeBSD to FreeBSD. Poczytasz o = FreeBSD na
www.freebsd.org oraz www.freebsd.kie.pl i wielu =
na groups.google.com. W archiwach znajdziesz = prawdopodobnie trochę
dyskusji na temat wyższości FreeBSD nad linuksem =

PS. FreeBSD ma porty :> Gentoo ma portage :> = Slackware ma paczuszki :>

--
pock_at_go2.pl
jid: pocketer_at_jabber.gda.pl