[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: FreBSD or Slackware ?

From: Wasilec Karol <wasilec@wp.pl>
Date: Wed Feb 12 2003 - 21:40:39 CET
[slacklist] Re: FreBSD or Slackware ?

       Wielkie dzieki = .... Mam co chciałem, Konrad Lapsz udzieliles naprawde
swietnej odpowiedzi.... przynajmniej teraz wiem jak = to widzi (bądz co bądz) zawansowany
(bardziej niz ja :D ) uzytkownik slacka :D super. = zaraz po poprawce postaram sie
zamoczyć paluszki w pogmerać w tym stworze zwanym = BSD :D

Pozdrawiam.

KAROL    WASILEC
Białystok, Poland
/* Linux is like a wigwam: no windows, no gates and = apache inside */

12 lutego 2003, 20:22, otrzymałem list = następującej treśći: