[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: 2 pytania

From: Maciej Paszta <paszczi@go2.pl>
Date: Wed Feb 12 2003 - 23:45:12 CET
[slacklist] Re: 2 pytania

DniaWed, 12 Feb 2003 22:17:20 +0100
Piterek <mr_afro@poczta.onet.pl> = napisałeś:

> Witam wszystkich.
> Mam 2 pytania odnosnie Slackware:
> 1. Czym roznia sie pakiety kde a kdei w = slackware-current ?
> 2. Przy kompilacji mplayera (./configure = --enable-gui) wywala mi blad:
> Error: PNG support required for GUI compilation, = please install libpng
> and libpng-dev packages. Rozumiem ze nie mam = zainstalowanej biblioteki
> libpng i libpng-devel. libpng zainstalowalem ( = slackware-current/l )
> ale skad wziasc libpng-devel ? Za odpowiedz z = gory dziekuje :)

Hmmmm libpng-devel?? - w Slack'u chyba nie ma czegos = takiego. Zainstaluj
libpng i uruchom jeszcze raz config'a(nie wiem czy to = pomoze ale czasami
config cache'uje wynik poprzedniego sprawdzenia - = mialem ten problem).
Mozesz tez ew. sprobowac ldconfig.

--
Maciek Paszta gg: 2810043
Registered BLUG Member #0274