[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Samba

From: Zbigniew Nędzi <znedzi@wp.pl>
Date: Thu Feb 13 2003 - 00:53:47 CET
[slacklist] Samba

    Zainstalowałem sambę , mam = uruchomione demony smbd i nmbd z opcją "-D", po sprawdzeniu = komeną "ps ax" widać że działają   a mimo = to nie widzę serwera w otoczeniu sieciowym, konfiguracja swat poprzez = www również działa, ale w opcji status demony smbd i nmbd mają = status nieaktywnych (przyciski "start i restart" nie = uruchamiają demonów) plik config mam utworzony, najprostszy z = możliwych, oszukałem się jak głupi oczytałem i nic. =

Proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Zbyszek.