[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Aparat cyfrowy

From: TheRaV(tm) <therav@wp.pl>
Date: Thu Feb 13 2003 - 22:24:22 CET
[slacklist] Re: Aparat cyfrowy

13 lutego 2003, 22:00:42, napisałeś:

> Czy ma ktoś podłączony aparat cyfrowy pod = linuxem? Mam  nietypowy aparat
> (Mustek VDC-300) i nie ma do niego sterowników = pod linuxa, ale słyszałem
> gdzieś że jest możliwość = podłączenia każdego aparatu, ale nie wiem jak,
> jeśli ktoś wie jak to zrobić prosiłbym o = pomoc. Zgóry dziękuję.

 sa takie specjalne dyskietki do ktorych mozna = wkladac karty pamieci roznych
 typow od aparatow cyfrowych, mp3 playerow i =
 pamieci tego typu. taka dyskietke mozna pozniej = odczytac przy pomocy
 dostepnego oprogramowania (takze pod linuxa). = niestety nie wiem gdzie mozna
 cos takiego dostac w sprzedazy :(

TheRaV(tm)

therav@wp.pl
GG# 1794664