[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Aparat cyfrowy

From: Machoni <machoni@o2.pl>
Date: Fri Feb 14 2003 - 00:09:51 CET
[slacklist] Re: Aparat cyfrowy

>  sa takie specjalne dyskietki do ktorych = mozna wkladac karty pamieci
roznych
>  typow od aparatow cyfrowych, mp3 playerow =
>  pamieci tego typu. taka dyskietke mozna = pozniej odczytac przy pomocy
>  dostepnego oprogramowania (takze pod = linuxa). niestety nie wiem gdzie
mozna
>  cos takiego dostac w sprzedazy :(

Dyskietki ??   jakie dyskietki, zwykle =
wiem czy nie pomyliles modelu, ale moze nie. W kazdym = badz razie mustek
DC-3000 obsluguje CompactFlash, a te sa widoczne po = podlaczaniu do kompa jak
zwykle dyski ide. Potrzeba tylko czytnika. Mozna =
na PCMCIA, a z tego (o ile sie nie ma zlacza) czytnik = na isa. Cena
przejsciowki to ok 40 zeta, czytnika od 60 w zwyz, ma = 2 sloty PCMCIA. Moim
zdaniem rewelacja. Wkladasz, montujesz i bezposrednio = z pamieci udostepniasz
na serwie np.