[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Aparat cyfrowy

From: Jacek <sydalg@ekoplyta.pl>
Date: Sat Feb 15 2003 - 11:01:11 CET
[slacklist] Re: Aparat cyfrowy

Użytkownik Paweł Kośla napisał:

> Model jest taki jak opisuje(Mustek = VDC-300)może wiesz jak poprawnie
> zainstalować ten aparat i jaki wybrać format = plików.
>

> .

Albo źle wpisane urządzenie, pisałem o pliku = messages z /var/log system
wykrywa urządzenie podczas startu ( o ile było = podłączone i zapisał do
tego pliku ) jak podłączysz aparat usb do = komputera już podczas pracy to
w tym pliku również będzie informacja o typie = urządzenia . Można również
podejżeć wydając polecenie less /proc/scsi/scsi = Ja używałem aparatu
canana i ramdysku 64MBajty DZIAŁA !!!!!!!!