[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: php

From: Konrad Lapsz <harrier@disgust.wariaci.net>
Date: Sat Feb 15 2003 - 17:21:30 CET
[slacklist] Re: php

> Hm....   ze zdziwieniem stwierdzilem ze = mam to samo
> (a mialem sie zabrac za nauke po sesji ;-) = )
> Jedno Ci powiem, nie jest to wina chroot, bo ja = go nie mam.

A widzisz, jednak nie tylko mnie to dopadlo. Zdazylem = sie dowiedziec, bo
jestem z php zielony jak groszek na wiosne, ze za = zmienne odpowiada w
jakis sposob zmienna: registe_globals w pliku = php.ini. Powinna on miec
przypisana wartosc On i u mnie ma, ale nadal mi to = nie dziala. Jesli
chodzi o chroot to obawialem sie, ze apache musi = widzec plik php.ini, ale
chyba tak nie jest, bo cos mi sie zdaje, ze ten plik = jest czytany przy
kazdym wywolaniu skryptu, cztli tego co jest miedzy = <?php i ?>, przez php,
a nie przez apache'a. Grzebalem juz na http://pl.php.net/manual i
http://php.faq.pl, = ale w ogromie tych "polskich" textow nie wiem gdzie
tego szukac. Serfowanie po listach dyskusyjnych w = googlu daje strasznie
duzo wynikow, ale zaden ne jest podobny do tego = problemu.

Jakbys cos wykombinowal to napisz prosze :)

Pozdrawiam,

Konrad Lapsz / = harrier           =     ... i'm following the white sublow
mailto: harrier@disgust.wariaci.net
        = harrier@mak.ant.pl