[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

alsa - problem z konfiguracja

From: Michał Wandelt <era_net@wp.pl>
Date: Sat Feb 15 2003 - 20:27:13 CET
[slacklist] alsa - problem z konfiguracja

witam grupowiczów
Zainstalowalem sobie alse 0.9.0 poniewaz mam caly =
karta muzyczna(via8233)
nie wiem jak ustawic chyba .asoundrc i zeby dziala = pprawnie
server alsy.
Jak probkuje sobie : aplay -D hw:0,0 jjakis_plik_wave = wyskakuje
blad  jednak jak wpisze aplay -D hw:0,1 jakis = plik to juz dziala
prawidlowo. I teraz moje pytanie : jak ta alse = ustawic by server
alsy sie uruchamial porawnie.

ps tez sprobowalem wpisac aplay -D via8233 jakis plik = : proces
sie zawiesza (chyba) i w tedy samo "aplay jakis = _lik" dziala ale
plik odtwarza w zwolnionym tempie - tak samo sie = zachowuje mpg123

W nowym KONTAKCIE możesz WSTAWIĆ swoje ZDJĘCIE! = A oprócz tego rozmawiać
on-line, wysyłać smsy, e-maile, pliki. Kontakt = łączy się też z ICQ i GG
oraz jako jedyny CZYTA wiadomości! ściągnij za = friko < http://kontakt.wp.pl = >