[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Re: ile procesów

From: Wasilec Karol <wasilec@wp.pl>
Date: Sun Feb 16 2003 - 00:07:17 CET
[slacklist] Re: [slacklist] Re: ile procesów

m> On Sat, 15 Feb 2003, Konrad Lapsz wrote:

> [...]

m>  Wydaje mi sie, ze ilosc obslugiwanych na = raz procesow to sprawa jadra. W
m> jego dokumentacji na pewno pisze cos na ten = temat (w ciemno stawiam na
m> okolo 500 procesow).

m>  Nie widze problemu zeby to = sprawdzic:

m>   for(;;) {
m>         = printf("Uruchomiono proces numer: %d",$proces);
m>         = $proces++;
m>   }

m>  I czekasz az ci sie system = wylozy....

tylko skąd ja wezme tyle demonów :D bo = większość demonów ma to do siebie
że może być tylko raz uruchamiana :D