[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: php

From: Konrad Lapsz <harrier@disgust.wariaci.net>
Date: Sun Feb 16 2003 - 20:58:19 CET
[slacklist] Re: php

> Przy register_globals = off, nalezy wywolac to = tak:
> Register_globals sa ustawione na off ze wzgledow = bezpieczenstwa.
>
> echo $HTTP_SERVER_VARS['REMOTE_ADDR'];
> lub
> echo $_SERVER['REMOTE_ADDR'];

To jest odpowiedz na moje bole, tak wywolana zmienna =
php.ini mam caly czas registe_globals = On, po = kazdej modyfikacji php.ini
restartowalem apache'a. Nie wiem, czy ma z tym cos = wspolnego safe_mode on?
Gdzie powinien byc plik php.ini, bo ja rowniez nie = mialem go po
defaultowej instalacji, a w portach nie ma kopiowania = php.ini-dist tam
gdzie trzeba. Doczytalem sie w roznych opracowaniach = o php, ze ten plik
powinien byc /usr/local/lib, cgi-bin/, tam gdzie plik = httpd.conf i nie
wiem ktora z tych lokacji jest wlasciwa jezeli gdzie = bym tego pliku nie
umiescil to nie ma on wplywu na prace mojego = php.

> Na przyszlosc polecam google :D
>
> A po modyfikacji php.ini nalezy zrestartowac = apacha.

Skoro apache czyta plik php.ini to nie moge go miec = nigdzie indziej tylko
w drzewie karalogu /var/www, ktory jest moim =
Jednak nie wiem zabardzo gdzie w tym drzewie.

Pozdrawiam,

Konrad Lapsz / = harrier           =     ... i'm following the white sublow
mailto: harrier@disgust.wariaci.net
        = harrier@mak.ant.pl