[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Serwer poczty

From: Konrad Lapsz <harrier@disgust.wariaci.net>
Date: Tue Feb 18 2003 - 01:05:45 CET
[slacklist] Re: Serwer poczty

> Witam. W ciagu kilku najblizszych dni stane sie = posiadaczem staego
> globalnego numeru IP.
> Mam serwer postawiony na Slackware 8.1. Wobec = powyszych, zrezygnuje z
> darmowych skrzynek pocztowych np. = poczta.onet.pl.
> Zarejestruje domenke prawdopodobnie w one.pl i =
> serwer pop3 i smtp polecacie?
> Chodzi mi o to ze ludzie beda wysylac mi maile = np. piterek@domena.one.pl
> a ja bede mogl z tego serwera odbierac maile za = pomoca np.
> Microsoft (shit!) Outlook.
> Dziekuje z gory za odpowiedz.

Co tu polecac, w defaulcie masz pop3 a jak chcesz to = sobie doinstaluj
paczke z imapd, ja osobiscie wole imapd, ale teraz = uzywam pop3 bo ma audyt
OpenBSD Team. Co do servera SMTP to w dystrybucji = jest sendmail i nie ma z
nim problemu dziala, a jk bedziesz chcial cos = mniejszego to postfic, ponoc
bezpieczny jest qmail. Ja uzywam sendmaila, z tego = samego powodu co pop3.
Microsoft? Chcesz tego uzywac? To juz chyba lepiej = The Bat albo Netscape
Messenger.
Pozdrawiam,

Konrad Lapsz / = harrier           =     ... i'm following the white sublow
mailto: harrier@disgust.wariaci.net
        = harrier@mak.ant.pl