[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Samba się wiesza!

From: Przemysław ¦miały <xtc1@poczta.onet.pl>
Date: Tue Feb 18 2003 - 18:50:06 CET
[slacklist] Re: [slacklist] Samba się wiesza!

> Mam taki nietypowy problem z SAMBˇ:
> Od kilku dni samba zachowuje się bardzo =
działania zaczyna sukcesywnie wywalać ludzi z = otoczenia sieciowego, aż w
końcu sama się wiesza. W tym czasie można = korzystać z zasobów które serwuje
samba, ale nie można nawet otworzyć grupy = roboczej i komputerów w sieci.
> Dodam że na obecnych ustawieniach serwer = pracował przez długi czas
bezawaryjnie.
> Czy kto¶ się spotkał z podobnym = problemem?
> W logach nie widzę żadnych błędów ani =
się nie znam zbytnio.

> Prosze o pomoc!

Lipa! log level ustawiony na 3, loguje dużo, ale co = z tego jak logów jest
tak dużo że trudno się połapać, a jeszcze = trudniej bo samba zwisa stopniowo,
najpierw wywala po kolei ludzi a potem sama się = wiesza.
Zauważyłem że jak zaczyna zwisać samba nie = mogę odebrać poczty z portali.
Gdzie tu zwi±zek???
Restrart samby pomaga !
Kolegę który pisał o tcpdump prosze o jakie¶ = bliższe informacje, z jakimi
parametrami to odpalać (ewentualnie jaki¶ link do =
możliwie w rodzimym języku).
W sieci sie zmieniło: kilku ludziom przerutowałem = adres publiczny do sieci.
Może firewall który maj± zainstalowany.
Jak sprawdzić który komp jest nadrzędn± = przegl±dark± w danej chwili?
 Może serwer przegrywa w jaki¶ sposób =
Prosiłbym jeszcze o jai¶ link jak tłumaczyć = logi samby?

Tanie bilety lotnicze!
http://samoloty.onet.pl