[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: po instalacji

From: Przemysław Śmiały <xtc1@poczta.onet.pl>
Date: Wed Feb 19 2003 - 11:04:20 CET
[slacklist] Re: po instalacji

> Witam wszystkich
>
> Instalowałem Slaka 8.1 z 6 dyskietek i CD, bo = stary sprzęt
> nie umiał zabootować. Po restarcie = wyskakują same zera:
> 000000000000000000000...  a z dyskietki = bootojącej jest ok
> Lilo instalowałem najpierw w Pierszych = Sektorach partycji hdb1 a potem w
MBR (hdb) (innych dysków nie ma - niestety = master/ide1 zwalony i idzie tylko
na slave czyli hdb).
>     Musze zrobić by = startował sam - spotkał się ktoś z takim przypadkiem?
>
> Pozdrawiam
> tomsoft1

tak to napweno lilo, miałem ten sam problem. to = było już dawno więc nie
pamiętam zbytnio ale chyba zrobiłem to = tak:
z dyskietki startowej z DOSem zrobiłem = fdisk/mbr
władowałem LILO do MBR
już teraz nie pamiętam czy musiałem = przeinstalować slaka.
Jak zainstalowałeś lilo w pierwszych sektorach = hdb i go nie odinstalowałeś,
i ponownie zainstalowałeś lilo w MBR to też = mogą być kłopoty. Sprawdź to.

Tanie bilety lotnicze!
http://samoloty.onet.pl