[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Blokowanie pingu

From: Przemysław Śmiały <xtc1@poczta.onet.pl>
Date: Wed Feb 19 2003 - 13:07:12 CET
[slacklist] Re: Blokowanie pingu

> proponuje lekture netfilter-HOWTO, man iptables =
> iptables -A INPUT -p ICMP --icmp-type =
> ip_zewnetrzne_twojego_hosta -j DROP
>
> generalnie 5 minut szukania przy uzyciu google i = bys sam to znalazl ;)

To co mówisz to tylko część prawdy.
Odpowiadam:
Zależy to jaką politykę firewalla prowadzisz. = Jeśli prowadzisz politykę na
INPUCIE DROP
(iptables -P INPUT DROP)
to w zasadzie już nic nie musisz wpisywać. Bo = firewall nie powinien wpuścić
żadnych nowych pakietów.
Jeśli prowadzisz jaąś inną politykę to = regółka kolegi który 5 minut szukał
;) jest w zasadzie poprawna.
ja mam wpisane:
iptables -A INPUT -p icmp --icmp-type echo-request -j = DROP
Pozdrawiam

Tanie bilety lotnicze!
http://samoloty.onet.pl