[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: bios

From: Marcin <skopi6@poczta.fm>
Date: Wed Feb 19 2003 - 13:30:12 CET
[slacklist] Re: bios

On Wed, 19 Feb 2003 12:54:32 +0100 (CET)
Konrad Lapsz <harrier@disgust.wariaci.net> = wrote:

> Witam
>
> Robil ktos z was moze upgrade biosu? Chodzi mi o = to, ze dostalem
> plyte w ktorej ktos malo profesjonalnie = upgradowal bios i teraz jest
> kiszka. Sciagnolem cale oprogramowanie potrzebne =
> nie pamietam jak powinna byc przygotowana =
> wystartowac. Szukam w sieci, ale wszystki, jak = narazie, przejrzane
> przeze mnie artykuly sa o upgrade biosu a nie o = reanimacji biosu.
> Moze ktos z was zna jakis link gdzie moglbym o = tym poczytac, albo
> wie jak ta dyskietka powinna byc przygotowana. = Dodam, ze plyte mam
> [...]

komp wogole nie startuje ?

kmplowi kiedy padl bios i zrobil tak :
poszedl ze swoim biosem do qmpla ktory mial =
zabral sie do tego jak by chcial kmplowi zrobi = upgrade biosa , tzn
zapisal jego bios na dyskietce a pozniej wlozyl swoj = bios (na zywca) i
zapisal ten z dyskietki spowrotem (tylko juz na = swojej kosci)

i to zadzialalo,

jest jakas polska stronka o bios'ach i tam jest to =

oczywiscie wszystko robisz na wlasna odpowiedzialnosc = :P

--
Skopi