[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Koszulki

From: Maciej Jan Głowacki <gmj@amg.gda.pl>
Date: Wed Feb 19 2003 - 19:49:39 CET
[slacklist] Re: Koszulki

Vitam powtórnie!

Nie znam jeszcze zwyczajów tej grupy - może mnie = ktoś oświeci: czy jeśli ktoś
rzuca np. hasło ,,pine'' a niektórzy wolą mutt = to czy od razu sypie się na
listę setka przygłupich dowcipów? Czy nie jest = przyjęte, że jak kogoś temat
nie interesuje, to zajmuje się inną zabawą = zamiast zaśmiecać innym skrzynki?

Dajcie sobie może chłopcy trochę siana?

Pozdrawiam konstruktywnie -- Maciek.

--
*** Maciej Jan Głowacki <gmj@amg.gda.pl> = Linux User (#231463) ***