[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Realtek 8029 + Slack 7.0

From: Grabek <grabek07@tlen.pl>
Date: Thu Feb 20 2003 - 00:12:10 CET
[slacklist] Re: Realtek 8029 + Slack 7.0

> Nic z tego nie dziala. Gdzies przeczytalem na = google (na archiwum usenet)
ze
> Slack nie zawsze dziala z tym typem chipsetu ale = nie bardzo mi sie chce w
> wierzyc.
moze problem jest z ustawieniami IRQ lub portu - = sprobuj zmienic
nie wiedziec czemu czasami zdarza sie ze nie wywala = komunikatu o bledzie gdy
dwa urzadzenia uzyywaja tego samego zasobu - ja = mialem dwie sieciowki ktore
pchaly sie na to samo IRQ i nigdzie nie bylo nawet = wzmianki o tym

> Pozdrawiam
>   Szymko
Grabek