[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Wieszająca się samba-chyba sukces

From: Przemysław Śmiały <xtc1@poczta.onet.pl>
Date: Thu Feb 20 2003 - 13:41:00 CET
[slacklist] Wieszająca się samba-chyba sukces

>Mam taki nietypowy problem z SAMBĄ:
>Od kilku dni samba zachowuje się bardzo = wywalać >ludzi z otoczenia sieciowego, aż w końcu sama się = >wiesza. W tym czasie można korzystać z zasobów które = >serwuje samba, ale nie można nawet otworzyć grupy >roboczej i = komputerów w sieci.

>Dodam że na obecnych ustawieniach serwer = pracował >przez długi czas bezawaryjnie.
>Czy ktoś się spotkał z podobnym = problemem?
>W logach nie widzę żadnych błędów ani =

Chyba poradziłem sobie z tym problemem ( jeszcze = obserwuję wiec 'chyba' :) ). Powodem wieszającej się samby był = jakiś firewall postawiony przez kilku użytkowników na swoich = sprzętach. Po odinstalowaniu go, sieć chodzi prawidłowo. Wydaje mi = się to strasznie nieprawdopodobne. Wogule nie widzę związku, i =

Tanie bilety lotnicze!
http://samoloty.onet.pl