[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

konto shellowe

From: mk23z <mk23z@bukanier.net>
Date: Thu Feb 20 2003 - 18:11:07 CET
[slacklist] konto shellowe

   Sprawa wyglada tak:

   Diametralnie zmienilem zajecie i w tej =
nawet kalkulatorem. W nowej pracy mam na biurku = oczywiscie win98, i przez
najblizsze tygodnie to sie nie zmieni (potem, jak juz = sie ustawie to
zawalcze o Slacka :-)
   Problem w tym, ze chcialbym korzystac z = tej listy w pracy, a nie
wyobrazam sobie do tego celu innego programu = pocztowego niz moj ulubiony
PINE. I tu prosba:
   Czy ktos z grupowiczow adminow moglby mi = na jakis czas sprezentowac
(ciche lub oficjalne) konto shellowe (oczywiscie only = ssh), z
obsluga fetchmaila i pine (4.50 lub 4.51), =
wykonywania binariow, bym mogl zorganizowac sobie te = programy sam?

   Probowalem na kontach darmowych, ale = szlag mnie trafia. Bo albo tylko
telnet, albo druga kosmiczna predkosc transferu, = albo
jakis ciekawy psikus (np. na www.freeshell.org chwala = sie, ze jest
najnowszy PINE4.51, a tak naprawde pod komende pine = podlinkowany jest
mutt. I pewnie jeszcze mysla, ze nikt sie nie = pozna)

   Zdaje sobie sprawe, ze wpuszczanie na = system osoby z zewnatrz, to
sprawa co najmniej delikatna, ale mimo dziwnego nicka = nigdy nie krylem
swojego nazwiska i biore udzial w debatach tej listy = nie od dzis - mysle,
ze sa podstawy by mi ewentualnie zaufac.

   Jezeli ktos zechce mi pomoc to prosze o = kontakt na priva.

   pozdrawiam

--
Miroslaw Kosmala    mailto:mk23z(at)bukanier.net
LinuxRUser #197007  http://www.bukanier.net