[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Sylpheed

From: Maciej Paszta <paszczi@go2.pl>
Date: Thu Feb 20 2003 - 21:11:37 CET
[slacklist] Re: Sylpheed

DniaThu, 20 Feb 2003 20:45:58 +0100
"Paweł 'Cav' Kawery" = <Cav@onlinehome.de> napisałeś:

> Witam.
>
> Jest taki problem, mam Sylpheed'a (aktualnie = wersję 0.8.10claws) i nie
> wyświetla mi ilości przeczytanych = wiadomości w danym folderze. Po
> ściągnieciu poczty owszem pokazuje ilość = nieprzeczytanych nowych
> wiadomości ale kiedy np. nie przeczytam tych = wiadomości a zamknę
> program i uruchomię go ponownie, nie widać, = że w ogóle są jakiekolwiek
> nowe maile. Zamiast liczby maili jest tylko '-'. = Z tego co widzę nie
> ja jedyny cierpię na ten problem ale jakoś = nikt nie potrafił mi do tej
> [...]
Ja mialem kiedys taki problem, ze non stop wyswietlal = mi ze mam
nieprzeczytane wiadomosci. Rozwiazalem to tak, ze = brutalnie wyszedlem z
kde bez wylaczani sylpheed'a. W ten sposob po = ponownym uruchomieniu
sylpheed przeszukal mi wszystkie mailbox'e. Mozn to = tez oczywiscie
zrobic klikajac prawym przyciskiem na foilderze w = sylpheed i wciskajac
przeszukaj katalog. Powinno podzialac:)

--
Maciek Paszta gg: 2810043
Registered BLUG Member #0274